utorak, 13. rujna 2016.

IZJAVOM ŠOKIRALA SVIJET: Neću stati dok ne budem toliko debela da ne mogu da se krećem



Monica Riley, dvadesetsedmogodišnja djevojka iz Teksasa već ima 320 kilograma ali ono što je sve šokiralo jeste njen cilj, a to je da postane najdeblja žena na svijetu!

Ova djevojka je vjerovali ili ne model za muškarce koji vole gojazne žene i plaćena je da bude takva. Postavila je sebi za cilj da dostigne težinu od 450 kilograma. Njena želja je da se toliko ugoji da ne može da ustane niti da se kreće.

Njen “hranitelj” i sadašnji momak Sid Riley (25), čije je prezime preuzela, iako nisu vjenčani sprema Monici svakog dana obroke i šejkove koji imaju i više 3.500 kalorija.

Monica svakodnevno unosi više od 8.000 kalorija kako bi postigla svoj cilj, a to je da bude najdeblja žena na svijetu. Ona je model na sajtu “Super-Velike Predivne žene” i oduševljena je činjenicom da uskoro neće biti mobilna i da će njen dečko morati da instalira toalet koji će sam morati da prazni nakon što ona obavi nuždu.

Ovaj po mnogima veoma čudan par ima i planove da osnuje porodicu i da imaju djecu.



“Planiramo da imamo djecu, ništa me ne može spriječiti da gajim dijete iz spavaće sobe. Imali bismo dadilju koja bi pomagala oko bebe i radila po kući.” kaže Monica.

Monica još dodaje: “Ništa nas ne može zaustaviti da imamo decu. Neki možda misle da je to sebično, ali ja sam sigurna u naše sposobnosti i da ćemo biti dobri roditelji”.

Ona trenutno ima hiljade pratilaca na svojim profilima na društvenim mrežama koji su puni njenim fotografijama gdje pokazuje svoje tijelo u raznim pozama. Sve te fotografije je prije nego se pjavio njen dečko, slikao njen polubrat.

Njena majka Terri je jedna od najvećih kritičara. Kaže da se puno brine za zdravlje svoje kćerke ali će je ipak podržati u njenim nastojanjima ako će je to učiniti sretnom.

Monica ima i poruku za sve one koji je kritikuju: “Sutra mi se može desiti da me udari kamion i moj život će biti gotov. Bar ako umrem na ovaj način znaću da sam živjela kako sam željela i da sam ostvarila svoje snove.”

U komentarima nam ostavite vaše mišljenje o ovoj djevojci i njenim planovima. Da li je ovo morbidno i sebično sa njene strane prema ljudima koji je vole i možda budućem djetetu?


megagiga.info


Nema komentara:

Objavi komentar