petak, 16. rujna 2016.

TUŽILA SVOJE RODITELJE JER SU OBJAVILI njenu sliku na Facebooku dok je bila mala! Dobiće ih na SUDU!



Austrijanka tužila je roditelje što su na Fejsbuku objavili njene fotografije dok je bila mala.

Ova 18-godišnja učenica iznervirala se jer su njeni roditelji 2009. godine objavili na Facebook
više od 500 fotografija iz njenog djetinjstva.

– Iako sam imala samo 11 godina oni su, naknadno postavili
slike kada sam bila mala beba. Nisu se ničega postidjeli, i nisu imali granice u
tome. Da li ja sjedim na noši ili sam gola u krevetiću, svaki moj korak je fotografisan
i bio je objavljen – rekla je devojka.

Pored toga, roditelji je nisu nikada pitali da li je to za nju u redu.

– Nažalost vidjela sam te slike tek kada sam ima 14 godina, kada sam se i sama prijavila na
Fejsbuk – objasnila je, dodajući da su njeni roditelji tada imali 700 prijatelja, koji su
svakodnevno gledali njene slike iz ranog djetinjstva.

Kada je rekla svojim roditeljima da izbrišu 500 slika, oni su se tome usprotivili.

novonovo.info


Nema komentara:

Objavi komentar